emmaspets.blogg.se

En blogg om det mesta. Det som intresserar mig och vad jag ser och upplever här i livet. Och vem är jag då? En 21 årig Uppsala student, född i Göteborg, uppvuxen i Sveg i Norrland och nyligen tillbakaflyttad till Sverige från mitt kära London.

Blogg?

Kategori: uppsala

Jag har funderat på det här ett tag nu, men vad ska man egentligen ha en blogg till? Jag är en av dem som anser att en blogg ska fylla ett slags syfte och att det som skrivs ska vara relevant till detta... Men blogg fyller inget sånt syfte! haha. Men efter att blivit övertygad av vänner att fortsätta skriva får jag väl göra det och på vägen ta reda på vad min blogg egentligen ska ha för syfte.

Under tiden så bjuder jag på en bild av mitt vackra Uppsala.
 
 
Från höstas. Åh, jag saknar färgerna och värmen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: