emmaspets.blogg.se

En blogg om det mesta. Det som intresserar mig och vad jag ser och upplever här i livet. Och vem är jag då? En 21 årig Uppsala student, född i Göteborg, uppvuxen i Sveg i Norrland och nyligen tillbakaflyttad till Sverige från mitt kära London.

Lördag

Kategori: uppsala

God morgon!

Eller det är i alla fall god morgon för mig, haha. Har börjat skaffa mig den dåliga vanan att sova alldeles för länge på morgonen. Det blir lätt så när alla mina föreläsningar och seminarier är på eftermiddagarna. Ska försöka ändra på det!

EGO igår var så mycket bättre än vad jag trodde den skulle bra, tyvärr så tyckte min kompis som var den som var mest taggad på att se den att den var dålig, haha. Kanske hade något att göra med vilka olika förväntningar vi hade över den från början.

Idag blir det att läsa lite kurslitteratur, synd bara att jag inte lyckats få tag i alla nödvändiga böcker. De blev tråkigt nog slutsålda innan alla fick tag i et varsitt exemplar.

Tur att jag började dagen med en riktig lyxfrukost!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: