emmaspets.blogg.se

En blogg om det mesta. Det som intresserar mig och vad jag ser och upplever här i livet. Och vem är jag då? En 21 årig Uppsala student, född i Göteborg, uppvuxen i Sveg i Norrland och nyligen tillbakaflyttad till Sverige från mitt kära London.

Nytt år, nya studier

Kategori: nytt år

Hej på er igen!

Kursstarten vt 2013 var nu i tisdags. Dags att börja läsa Retorik B och allt vad det innebär. Det är alltid svårt att i förväg egentligen veta vad man kan förvänta sig av en kurs. Så mycket beror på lärarna och upplägget. Men jag kan konstatera att vi retorikstudenter fått tillbaka två favoritlärare sen Retorik A, så det här ska nog gå vägen!

Lägger upp en bild på det vackra Universitetshuset mitt i Uppsala också, där introduktionen hölls. Önskar att alla våra föreläsningar kunde vara i den vackra byggnaden!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: